Start  |   Producten  |   Klant worden  |   FAQ  |   Contact

Verkoopvoorwaarden

Levertijd

De plaatjes die gemaakt zijn in ons bestelprogramma Sign Studio en Sign Studio Advanced worden normaal gesproken de volgende werkdag geleverd. Bij bestellingen op een andere wijze (mail, telefonisch, fax) is de levertijd doorgaans een dag extra. Bij bestellingen op een andere wijze dan Sign Studio of Sign Studio Advanced moet altijd het factuur- en bezorgadres worden aangegeven.


Garantie - Kwaliteit - Milieu

DirectSigns BV geeft één jaar garantie op bezorgde plaatjes en borden. Het kunststoflaminaat is UV-bestendig en goedgekeurd voor gebruik buitenshuis. Alle plaatjes en borden worden met laser gegraveerd op een graveerdiepte van 0.05 mm. Lees HIER meer over gebruikte materialen.


Kortingen

Bij bestellingen in Sign Studio met een orderwaarde van meer dan €100 wordt altijd 10% korting gerekend. Bij een orderwaarde van meer dan €200 krijgt u 15% korting.
Sign Studio toont altijd direct de werkelijke kosten. Dat betekent dat de korting al is inbegrepen. Stuur graag een aanvraag voor een vrijblijvende offerte bij grotere bestellingen.

Betaling

De betalingstermijn is 30 dagen netto. De factuur wordt per aparte mail of per post verstuurd.
Het minimumbedrag is €5 per order, ongeacht materiaal. U kunt producten voor een lager bedrag bestellen maar wij debiteren het minimumbedrag. Alle prijzen zijn in Euro en exclusief BTW.
Sign Studio geeft altijd de juiste prijs weer en u kunt zelf de transportwijze kiezen. Zie meer informatie over transportkosten hieronder.


Uurtarief bij speciale orders

DirectSigns neemt alle mogelijke orders aan! We hanteren een toeslag van €10 bij bestellingen buiten Sign Studio. Het uurtarief voor bewerking en opmaak is €20.


Transportkosten

Voor alle bestellingen rekenen we transportkosten. Het vracht- en verpakkingstarief voor briefpost en is €5,95, en voor pakketten €7,95. Wanneer u een bestelling voor 12 uur de volgende dag wil laten leveren dan kost dit €12,95.
Deze kosten worden aangegeven wanneer u bestelt.


Klachten

Als een levering, om welke reden dan ook, niet klopt met uw bestelling nemen we hier natuurlijk de verantwoordelijkheid voor en proberen we in eerste instantie een nieuwe of aanvullende levering te bezorgen volgens het principe "opnieuw en beter doen". Kunnen we het probleem niet oplossen dan betalen we 100% van het bedrag terug. We accepteren geen betaling van een ontevreden klant. Om aanspraak te maken op restitutie, dient u zo mogelijk de bestelling te retourneren, zodat wij de aard van het probleem bepalen kunnen bepalen.


Wij produceren uw bestelling direct! - Tel: 020 80 84 766 - DirectSigns BV